Halloj :)


Igår måndag så var vi till barnmorskan å träffa henne å vi tog blodprover på mej å sen prata vi en massa hur ja mådde å sånt, å sen om vi har börjat köpa nå saker till bäbisen men det har vi ju inte gjort, men våra föräldrar har ju köpt lite kläder :) hehe inte dåligt det inte :)
Å mamma har ju lovat att köpa en vagn till lillen.. hehe måste bara hitta en fin å passande som duger åt oss.. hon e så snäll såå :)
hehe å davids mamma ska ju sy kläder å dop klänningen till lillen :) hihii så snälla dom e såååå :)

Sen hos barnmorskan så mätte vi magen å sen så lyssna vi på hjärtat som vanligt.. :) jätte roligt var det att höra lillens hjärta.. så grymt vad ja längtar efter h*n :)
Å barnmorskan sa att ja följde kurvan perfekt, så allt går bara bra med min mage å lillen växer i magen :) hihi så bra sååå :)

Å på måndag den 23 så ska vi på föräldrarutbildning, det ska bli skoj det, får man träffa andra som e med barn, hoppas det e många i sin egen ålder, inge roligt om det e en massa äldre.. :) man vill ju lära känna folk i sin egen ålder. :) hehe



Min Graviditet just nu :

* Grymt trött
* ont i ryggen av minsta lilla ja gör
* sover någorlunda bra på nätterna men vaknar av ont i ryggen å måste vända på mej
* Äter då hela tiden
* går på toaletten hela tiden
* e väldigt  kärleksfull hela tiden
* känner mej ofta ensam, när david jobbar
* har en enorm längtan efter barnet nu




Joooo så kan man säga att min graviditet e just nu, eller vad som sker just nu :)
Mycket som sker i kroppen men man vet ju varför, min kropp gör sej beredd på att föda ett barn, även om inte barnet e redo än att komma ut så e min kropp redo att föda ialla fall :) den gör sej beredd.. haha

Men ja känner på mej att lill bäbisen kommer säkert inte att komma ut den dagen den ska komma u, den 7 juli :) den  kommer säkert att komma nån vecka sen eller några dagar sen :) hahaha.. bara nå ja känner på mej.


Ajja nu ska ja göra lite nytta...eller gå å sova ska ja nog göra.. känner mej svin trött :) haha som vanligt då..
imorrn blir det tvättstuga å mina kära föräldar kommer föbi å hälsar på...

ska väl börja göra lite iordning här hemma eller i datarummet, som ska bli lill bäbisens rum, så man får lite ordning på det å kanske gå till lulebo å låna tapet böcker så man kan få se  vad för tapeter man vill ha i barnrummet :) hihi

Å ja känner värsta suget att börja köpa saker till bäbisen, små saker eller kläder i massor... :) heheh vill vill vill :) men snart ska ja börja det lovar ja.. :) hehe kan ju inte vänta till slutet med allt ju, det e ju inte säkert att ja orkar då eller har tid, man vet inte när lillen vill komma ut.. hahaha..


ajja nu ska ja gåååå... ska sova nu :)

puss


Kommentarer
Postat av: Catti

Å^h vad mysigt! :)

Nej det är det jag får ut :) jag har ju 100kr/h och så ob 47 efter 18 och 72 på röda dagar :)

Jag har kompisar som jobbar där och dom får ut 13, 14000 :) Eniro har jättebra förmåner :)

Jo allt är bra. Lite les att jag inte kan träna ni när allt är såhär med magen. Ska kolla upp det, boka tid på VC idag. Kram!

2007-04-18 @ 07:23:22
URL: http://www.catti.se
Postat av: madde

Det är så kul att börja förbereda inför bebisen. Allt blir mycket mer verkligt då. Men vi väntade också ganska länge innan vi började köpa saker :)
Hoppas tiden går fort nu så du snart får din bebis!

2007-04-18 @ 09:04:53
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Postat av: maria

grattis till bebisen! :) verkar bli babyboom utan dess like i luleå. haha! :) lycka till med allt! :)

2007-04-18 @ 20:50:47
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: Catti

hihi jaa jag förstår att din mage växer mycket nu! Det brukar ju gå fort på "slutet" vad jag har hört :)
Jo det är verkligen jättebra på eniro. :)
Kram

2007-04-18 @ 21:12:30
URL: http://www.catti.se
Postat av: maria

hej! neej, jag har absolut inte mått bra :) men bättre än med förra barnet :) förra gången mådde jag dåligt tills dagen hon kom ut. nu har det som gett med sig för någon vecka sen, nu mår jag bara illa om jag är utan mat för länge ;) underbart! :)

var på UL igår ;) varit lite orolig att det inte skulle finnas någon bebis där inne, men där var den! :) sprattlade och drack vatten! :)

hunnit bli nå orolig för förlossningen?

2007-04-21 @ 06:58:23
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: Jenny

Är de där en ny bild på lill plutten? :) Verkar juh ha växt en massa... :D Puss.

2007-04-22 @ 20:26:06
URL: http://jennny.blogg.se
Postat av: Jenny

Okej. :D Va bra att du mår bra i af. Såg att du skrivit till mig på msn några gånger. Men har inte vart närvarande då juh.. :/

2007-04-23 @ 19:16:27
URL: http://jennny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0