En Dag

image67

Ja idag var mina föräldrar här å hälsa på mej å linnea medans david jobba, för jag ville ha sällskap för jag är inte så frisk, har åkt på nån förkylning så ja e snuvig å hostig å hes mellan varven, så mamma å pappa kom hit å var med oss, det var skönt :)
Nog för att jag hade vela sova, men det var som ingen ide för david var på väg hem å då skulle vi äta middag när han kom så då hade ja inte kunna sova nå länge å då hade jag varit lika död som före om inte mer trött än vanligt :)


image62
                                      
Morfar och Linnea myser i soffan :)



image63
                                    Mormor och Linnea busar lite med varandra :)



image64
                                         Mormor och Linnea




image65
                               Linnea sitter och myser i morfars famn :)



image66
                                             Linnea Trivs i morfars famn :)


image68
                                                 Min fina lilla älskling :)





Så var den dagen slut :) hehe nästan
Nu ligger lill kickan här bredvid mej på soffan å halv sover :) hon ska snart äta å sen blir det sängen för henne :) hihihi

Min Lilla kicka som redan är 6 veckor, så stor hon har blivit :)
Det Finaste som finns :)
Min Vackra Tjej :)


Kommentarer
Postat av: Catti

Hjälp vad hon har vuxit!! :) Jättesöt är hon :)

2007-08-09 @ 20:33:59
URL: http://www.catti.se
Postat av: sussi

söt ungen! SKa vi ta promenaden imorgon?

2007-08-09 @ 21:11:11
URL: http://sussisfoto.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0