Min Familj




Min Älskade familj :)

image81
                                          Linnea å sin pappa david :)


image82
                                   Linnea å pappa sin :)


Älskar min karl David å min dotter Linnea så mycket såå :)
Dom e mitt allt, dom gör mig så lycklig varje dag ja ser dom , å se min dotter varje dag le, jag får tårar i mina ögon varje gång ja ser hon le mot mamma sin.
Då känner jag mej som världens lyckligaste mamma, som har fått sån fin dotter :)
Hon lyser verkligen upp min tillvaro, kan inte bli lyckligare alls..
Nu känner ja att jag har gjort mitt i mitt liv, fått en underbar kille å sen en jätte fin dotter, saknar inte alls mitt förra liv, att festa varje helg å vara uppe sent om nättern å sova hela dagarna , neee inte alls
Jag älskar mitt nya liv, vakna mellan 6 å 8 på morgonen å vakna av en underbar liten krabat som säger att hon e hungri å sen vara med henne på dagarna å bara gosa å vara ute mycket :)

Så underbart liv jag har å sån fin familj jag har, men den kommer att bli större, vi kommer inte att vara vi tre inte :) hehe


Älskar er så mycket linnea å david :)



image83
                                      jag å min dotter :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Sååå fina bilder. :)

2007-08-27 @ 01:06:39
URL: http://jennny.blogg.se
Postat av: Catti

Vad fiint :)
Nej, jag kan inte äta nåt. 5:e dagen utan mat.. Men ska göra lite soppa till mig och Anders till middag och hoppas att jag får behålla det! Det är hemskt det här med magen. Särskilt när man märker hur kilona bara rasar utan att man vill! :(
Jo detta med Biggie är så hemskt.. Han var vrekligen en helt underbar människa!

2007-08-27 @ 16:02:46
URL: http://www.catti.se
Postat av: Miriam

SÅ underbart vackert!!!

2007-08-29 @ 19:33:02
URL: http://bambissyrra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0