Stora Flickan :)



Min Dotter Linnea är så duktig så,  hon väger 4,8kg å är 53cm lång :)
Min stora tjej, å hon har börjat göra så stora framsteg såå :) Hon skrattar jätte mycket å ler när man små busar med henne, å hon försöker att prata, man ser att hon försöker att öppna munnen å sen kommer det gurgel :) så roligt att lyssna på henne :)

Och man kan inte få nog av att se på henne, man kan sitta en hel dag å bara se på henne, hon är så sööt såå :) å vacker :)

Och nu är det bestämt å fixat nästan allt :) den 29 september är det dop kl 14.00 :) i Örnäset Kyrka :)
Ska bli så roligt såå, måste hitta lite fina kläder tills dess :) å sen lite kläder till henne :) men ja har hittat nå fina strumpbyxor åt henne det har jag :) men nå annat måste jag fixa till henne :) nån klänning eller såå men vi får se :) hihi
Hon har ju redan börjat använda storlek 62 på sina kläder å hon e snart två månader å det är kläder från 2 till 4 månader, lite tidigt hon har börjat med såna kläder eller större storlek.. :) men hon e så gullig såå. men hon har även 56 på en del kläder :)


image73
                                         Min underbara söta Dotter :)

Kommentarer
Postat av: Miriam

EN prinsessa! SÅ fin så!
kikade in lite nu på er fina flicka..
Jo 62 måste Sanny med ha, det fick han ha rätt tidigt..men sen är han ju kille och en aning större en er lill-flicka :)
pussar till er/ Miriam och Sanny

2007-08-21 @ 12:57:07
URL: http://bambissyrra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0