Julafton snart :)


Gud vad roligt med julafton snart :)
Vi ska då vara här hemma hos oss i jul :) gud vad skönt ändå att inte behöva fara hit å dit, fast det hade varit mysigt att vara i staugan nu i jul, men det får bli nästa jul istället :)
Ajja, min familj å davids familj kommer hit till jul ialla fall, så vi blir ju några stycken ialla fall, så mysigt :)

Å jag har sovit inne hos linnea inatt i hennes rum som börjat bli mer å mer färdigt :)
Så hon har sovit sin andra natt i sitt rum å det gick så bra så :) Hon vakna kl kvart över 6 idag :) Å då tyckte hon att jag skulle vakna jag med :) heheh

Sen så har vi myst på morgonen å väntar på att en kompis ska komma hit å fika å bara prata lite strunt :) ska bli roligt ändå å träffa lite annat folk åxå, lite gamla kompisar :) hehe prata lite minnen å såå :) om man får för linnea för när ja brukar börja prata å så, då vill hon åxå prata å då blir det livar å hon surrar på å allt :) hahaha

Ne om man ska gå å se vad hon gör för bus min lill sötunge :)

Här bjuder ja på lite bilder :)



image182
                 En gammal bild på mej sen sommaren 2006 :)


image183
                                  min lilla skrotunge :)


image184
                              Jag i somras, med lill goungen i magen :)
                                        är väl i vecka 32 :)




Kommentarer
Postat av: Catti

Finmagen! :)

Varsågod! Det var väldigt vad det kom fram fort! haha. :D Jag postade dem igår ju. :P Jo jag kan ta emot mms. :) Kramar!

2007-12-17 @ 15:36:48
URL: http://www.catti.se
Postat av: maria

hihi. tack! du e söt du! fast vi kommer nog ha båda ungarna så. blir inte så mycket festigt då! :) kramis

2007-12-18 @ 04:53:14
URL: http://lillknodden07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0