Mysigt :)


Gud så mysigt det är när det börjar närma sig julen :)
Har pyntat här hemma lite, men det är lite grann kvar, ska stoppa upp lite tomtar å sånt, sen pynta granen ska jag göra :)
Men alltid när jag säger att ja ska pynta den så blir det nå annat på schemat, ta hnad om min lilla dotter, busa med henne, mata henne, ta hand om annat här hemma, för david tar hand om henne det gör han men han har även allt annat att göra, som fixa med bilen, köpa julklappar till oss, å allt annat :)
Skulle aldrig klara mej utan min älskad kille :)
Han är verkligen allt jag vill ha och även behöver :)

Men ändå, tänk att det är typ 2 veckor kvar till julen, herregud vad tiden går
Tyckte det var nyss man kom hem från BB med linnea, men det var 6 månader sen nu.

Kan inte sluta tänka på tiden när ja väntade linnea, å sen när hon väl kom till oss,
gud vilken underbar tid det var.
Tiden nu är så underbar den med, hon börjar bli så stor min lilla sessa
äter vanlig mat å sen ler å pratar å som förstår när man pratar med henne.

Gud vad jag älskar min familj, å vad ja älskar julen :)

image169
Lill gumman i magen, men syns inte så mycket :)

Kommentarer
Postat av: maria

du med din lilla söta mage. tänk om man fick ha en sån liten! skulle man kanske slippa se ut som en heffaklump efteråt! buhuuu! :D

2007-12-09 @ 09:45:48
URL: http://lillknodden07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0