Onsdag kväll:)


Ja då sitter man här en Onsdag kväll, lillan har sovit från 4 till 8 ikväll så hon fick lite mat när hon vakna men nu e hon vaken å ska få mat nu vid 11 tiden sen ska hon sova ett tag :) å sen blir det mat igen hehehe natt mål måste hon ju få hehehe...
Men så blir det ibland.. men hon e duktig på att hålla sina rutiner när hon ska äta såå, det e lite skönt men ibland kan hon vara vaken ett tag på natten å det e lite jobbigt men man kan inte göra så mycket åt det, hon får väl vara vaken ett tag å sen sova tills hon vaknar såå hihih..

Men idag är våran lilla söta prinsessa 2 Veckor gammal, tiden går fort det kan man verkligen säga, kändes som det var nyss jag låg på BB å hade fött henne, eller att dom hade plockat ut henne från min mage.. för att hon inte ville vända på sej alls. men hon mådde bara bra när hon kom ut så :)
Dom gav mej ryggmärgsbedövning å sen fick ja syrgas å sen börja dom skära i mej ett litet snitt på 17cm tror ja det var å sen plocka dom ut henne med benen före å sen hela hon kom ut så, å sen sydde dom igen mej, å sen fick vi åka upp på uppvaket å min bedövning skulle släppa å det tog cirka 2timmar.
Sen skulle ja försöka att amma å sånt när ja kom upp till BB å skull gå  på toa, men det gick inte så bra alls för ja hade så ont å var lite groggy så det gick segt å ja börja spy en massa, spydde hela dagen av allt ja åt å sen var ja grymt trött, somnade i rullstolen när vi skulle träffa våra föräldrar, var så grymt slut efter hela dagen...
Så var min förlossning typ hahha.. lite av den ialla fall.. hihi


Lite små tufft att när man åkte in till BB på morgonen så var man tjock men sen så i slutet av dagen vid 4 tiden så var man smal... så fort allt kan gå egentligen hihi, hela förlossningen tog 27 minuter :) hihihih


image33

Kommentarer
Postat av: mormor/morfar

hej här är linnea väldigt lik jenny när hon var liten .... puss

2007-07-12 @ 11:31:42
Postat av: linda

Hej! Jag gick med David hela grundskolan & fick genom en gemensam vän veta att Ni fått barn. Grattis till er båda, hälsa David så gott.
Med Värme,
Linda Moestam

2007-07-13 @ 09:17:20
Postat av: Catti

Ja det gick verkligen fort :) hihi. Huga nu ska jag jobba 3 timmar.. Tungt för jag har sovit på soffan inatt för Anders har varit båtvakt hela natten så då sov jag med katterna i vardagsrummet, men katterna är ju nattdjur så inte fan har dom sovit nåt inte! :( haha. Kramis

2007-07-14 @ 09:56:58
URL: http://www.catti.se
Postat av: Miriam

Hejsan!
Gud vad fin hon är, er prinsessa!
Hoppas allt är bra med er annars..har varit dålig på att höra av mig men du vet nog hur det är med att få tiden att räcka till...
jo förlossningen gick ju bra, men fan vad ont jag hade...har skrivit om den på bloggen.
hur upplevde du din förlossning med kejsarsnittet?
Jag skrek och bad om kejsarsnitt när jag hade hemska värkar..haha men de lyssnade ju inte på det då :)
Hur går allt annars...funkar amningen?
Hoopas allt går bra för er, den lilla familjen..
Det är så otroligt mysigt att vara förälder! :)
pussar

2007-07-23 @ 23:46:44
URL: http://bambissyrra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0