Ingen Bäbis än :)



MMMM, ingen bäbis än.
Var dit i måndags å jag var väldigt nervös kan jag säga, på morgonen, ja sa knappt nå i bilen på väg dit, var så nervös så för jag visste inte vad som skulle hända alls.
Men när vi kom dit å sen fick komma in å göra ultraljud så var det som att allt släppte, jag var inte nervös längre alls.
Vi prata och sne fick vi se bäbisen, å den låg inte som den ska ligga, den ligger på tvären. hahhahaha
Den verkar inte vilja vända på sej, den trivs att ligga sådär om man säger så.
Men allt vara bara bra med den, bäbisen mår bara bra annars å allt e okej. men den vill inte vända på sej bara, den e envis säger ja bara.
Men han sa att min livmoder var som ett hjärta, det har bildads en vattenbubbla just under mina bröst typ om man säger så, därför det har blivit som ett hjärta å då ligger bäbisen med huvudet i andra änden och benen i andra änden å den verkar trivas där så den flyttar inte på sej i första taget.
Dom tyckte att det blir svårt att vända på den för dom försökte att trycka lite granna men det hände inget alls.
Men vi fick se bäbisen ett bra tag i måndags, det var skoj, den var så söt så, så knubbiga ben det lilla man såg av den aktiva lilla sötnosen :)

Men dom bestämde efter gubben tog in en kvinna som kanske visste lite mer om allt, för han tyckte det var lite konstigt att min livmoder var som ett hjärta eller det var ju ingen fara alls, men han ville ha lite hjälp :)
Men dom två kom överens med varandra att vi skulle vänta en vecka till sååå... till på onsdag den 20 juni då ska vi dit igen å då får vi se bäbisen en gång till, å se om den har lagt sej till rätta dååå :)
Och då ska ja komma ihåg att ta bilder på bäbisen, för det gjorde vi inte nu, glömde bort det totalt å sen såg man ju inte så mycket alls av den bara benen å magen å ryggraden såå heheh..
vill ju som ha en bild där man ser hela bäbisen juh.. :) kanske man får veta vilket kön det är oxå då kanske för det fick vi inte nu hehehe.

Men summa av kardemumma så ska vi dit på onsdag å kolla hur det är med lill bäbisen i magen, om den har vänt sej, annars så vet ja inte vad som händer alls. jag frågade gubben men han sa att det får vi se nästa vecka vad vi göra då.. hehe då kanske det blir snitt vem vet, då får ja min lilla bäbis, som vi längtar så mycket efter, david å jag vill att den ska komma nu, vill ju se den lille å gosa med h*n...
Vi får se på Onsdag den 20e juni vad som händer :) men ja kommer att vara nervös dagen före det kommer ja vara hihihih... men det är så det ska vara :)


Men från nå helt annat, så har ja ju blivit tjock hahaha.. jag tyckte int att ja var tjock förut men nu har jag blivit tjock det kan ja säga hihihi..
Lite roligt men man kommer att sakna magen sen när den försvinner :) hihhi


ajja nu ska ja gå å göra nå annat :) hehe
på tal om annat så ska ja nog till ume i helgen :) från lördag till måndag :) hihihihih ska bli roligt men ja far med familjen, david blir hemma å tar det lungt å laddar för nästa jobb vecka hahaha...
Kan vara skönt att vara på varsitt håll hehhee...

Men ja kommer att sakna han så mycket sååå.. han e mitt allt :)

hoppas bara inte bäbis kommer när vi e i ume hehhe.. måste ta med mej bb väskan ihihihihi


ajja nu ska ja gåååå...

puss

Kommentarer
Postat av: mormor/karin

hej på dig gumman de var bra att du tänkte på bb väskan men glöm inte mappen åxo.. de lilla pyret är så tjurig så han kommer säkert inte i helgen
kram MAMMA

2007-06-13 @ 21:19:51
Postat av: Catti

Tänk om ni får bäbisen på min födelsedag! Den 21 juni hihihi :) Det skulle vara häftigt!
Jo, vi ska börja nu snart, måste ansöka om massa brunnar och dra in avlopp och el och vatten och sånt innan vi som kan börja :) Kramar

2007-06-14 @ 06:55:22
URL: http://www.catti.se
Postat av: madde

Men wow, vad spännande=) nu börjar det ju närma sig. Snart har ni kanske eran efterlängtade lilla knodd=) Hoppas det går bra på onsdag och att dom beslutar sig för snitt om h*n inte vill lägga sig rätt

2007-06-14 @ 08:26:43
URL: http://tildesmamma.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0