Söndag


Så underbar dag idag, vakna å gjorde mej iordning sen så gick jag å david ut å gick i det fina vädret,
så skönt det var att gå ut å gå en liten sväng.
Sen tog vi det bara lungt hemma å sen for vi å hämta hans mamma å sen pappa å for till mina föräldrar
och fikade å pratade med dom ett tag, sen så for vi å åt lite pizza innan vi for hem.

Och nu sitter jag här framför datorn å har just fixat mej en liten blogg hehe.. så alla kan hänga med vad
som händer i mitt liv å vad som händer med bäbisen.. kommer att skriva om bäbisenvad som händer å sen lägga upp bilder:)
Grabbarna sitter å ser på nån film som inte ja vill se på ens haha.. en typisk killfilm.. hahha

Neee om man skulle fortsätta att fixa lite här på bloggen så man fattar hur man gör å sånt... hahha


puss på er!


Kommentarer
Postat av: Joanna

Wihooo.. Äntligen har du också skaffat dig en sån här :D

2007-03-18 @ 22:24:35
URL: http://joannna.blogg.se
Postat av: Jenny

Hey snygging. Kul att du oxå fixat dig en blogg. Nu får du ta och se till att länka till våra oxå. :P

2007-03-18 @ 23:02:26
URL: http://jennny.blogg.se
Postat av: nea

jamen hur går det med bäbsen då?? kommer den snart eller?? :) kram!

2007-03-19 @ 18:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0