Älskade du :)



Min älskade och underbara karl :)
Älskar dig så grymt mycket så, du är det bästa som hänt mej.
Vi hann inte vara ihop så länge innan vi fick reda på att vi skulle få en liten söt unge :)
Bara 4 månader, men det var det bästa som kunde hända oss,kan ja verkligen säga :)
Vi hade varit ihop i 1år och 1 månad när hon kom till världen :) så underbart så :)

Glömmer aldrig tiden just då när vi träffades, så underbart allt var, man behövde inte tänka på nå alls, man kunde bara vara.
Nu måste man tänka på en till person å att allt ska med å sånt :)
Men det e så undebart såå, kan inte tänka mej ett liv utan min dotter å min karl :)

David är det bästa, å han är världens bästa pappa :)


Älskar dig david :) glömmer aldrig den 5 maj -06 då vi blev ihop :)
Å sen den 17 december-06 då vi förlovade oss :)
Sen även den 27 juni.07 då våran dotter kom till världen :)

Älskar er så mycket såå :)

image164
                                               Min älskade karl :)

Kommentarer
Postat av: Madde

Visst är det underbart när det känns som att man hittat rätt!=) När man bara är så lycklig att det gör ont!=) Vad stor hon har blivit Linnea. Åh JÄTTESÖT=) Gud vad tiden går fort!

2007-11-28 @ 23:24:14
URL: http://tildesmamma.webblogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0