Jul snart :)


Ja, tänk, snart är det jul :)
Gud vad mysigt det är med julen, älskar verkligen julen, med julafton å sen tända ljus å mysa på kvällrna med ljus å med dottern å david :)
Och tänk alla julklappar, lite jobbigt men det e mysigt, man e ibland ute i sista sekunden å ibland ute flera veckor före men det är nå man alltid glömmer :)

Jag har en liten anning vad ja ska ge till david, å hans föräldrar vet vi, men mina vet jag inte alls :)
Men linnea min älskade lilla söta sak, vet ja vad ja ska köpa, finns så mycke som ja kan köpa till henne :) hihi

Ajja, nu i veckan e det ganska fullspäckad, idag måndag var det föräldrargruppen/babygrupp :) det var roligt att träffa andra mammor å andra barn :)
Sen tisdag tänkte ja städa å kanske gå ut på en promenad med linnea hehe.. så mysigt nu när det någorlunda fint väder :)
Onsdag har vi ju tvättstuga så det blir att tvätta lite kläder så vi får det lite rent här hemma :)
Sen på torsdag är det ju föräldrargrupp/babyträff igen :)
Alltid lika roligt att träffa andra mammor å bäbisar, dom e så söta bäbisar :)

image153
                                         Min sötnos ligger på golvet å busar :)

image154
                                            Min dotter älskar att äta på allt :)


Ne nu ska ja gå å göra lite nytta :) hihi

puss

Kommentarer
Postat av: Catti

Gud vad söta kläder. ;)

2007-11-20 @ 08:19:08
URL: http://www.catti.se
Postat av: Madde

Åh så söt hon e=) Å stor har hon hunnit bli lilltjejen! :) Tiden går så frot. För fort! Hoppas ni alla tre mår fint. Kramis

2007-11-22 @ 22:20:23
URL: http://tildesmamma.webblogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0