bättre bilder från dopet.. :)


Här kommer lite bättre bilder från Dopet.
Vart nå fel på dom andra, men det var för att ja tog från en kompis så.. det vart lite fel då :)

Men som sagt var ett jätte fint dop å jag e jätte nöjd :)


image110
                                               Min älskade dotter å kille. :)

Har kvar haklappen på min söta lilla dotter det är för att hon är ett litet kräkbarn. hon spyr alltid lite grann efter hon har ätit så då har vi en haklapp på henne så man ska rädda kläderna ett tag ialla fall, men ibland hinner man inte på med den å sen så kommer det alltid på sidan om :)


image111
                                                  Jag å min familj på dopet :)


image113
                                                         Vi tre igen :)



image114
                                                    Min sötnos i sin pappas famn :)



image115
                                                    Prästen döper våran dotter :)

Hon var så grymt duktig våran lilla sötnos :) hon bara skratta å log för fulla muggar när prästen kom med vatten på skallen.. heheh


image116
                                              Min dotter när hon får vatten på skallen. :)



image117
                                                              Min lilla tröttis :)

Hon vart vldigt trött efter dagens händelser :)
Vart ganska mycket för henne, men hon sov dock inte så länge, vart bara en liten stund som hon sov, så hon var grymt trött på kvällen.. :)



Nu vart det lite bättre bilder, hoppas alla vart nöjda :)
Nu går det att se på ialla fall. inte mini bilder.. hehe

Kommentarer
Postat av: maria

lika söt som alltid! men shiiises vad stor hon har blivit. tur att vi ska ses i veckan, känns som att hon kryper snart ju! hinner ju bli hur stor som helst mellan gångerna! måste vi ändra på! vilket kommer bli lättare nu när mina problem verkar försvinna ;) hoppas ni har haft och har en bra helg. KRAM

2007-10-06 @ 23:09:58
URL: http://lillknodden07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0