igår 10 månader som förlovade :)


Glömde bort igår att jag å älskling firade 10 månader som förlovade igår :)
Tänk att det har gått så fort, tyckte det var nyss vi blev iho :)
Men det var 17 månader sen vi blev ihop, den 5 maj 2006 :) å sen i oktober fick vi veta att vi skulle bli mamma å pappa. så underbart, lite fort har det gått , men så underbart liv vi har å så fin dotter :)

Älskling vill bara säga att jag Älskar dig mest av allt, du e ljuset i mitt liv :)
Du gör mig till världens lyckligaste tjej.
Kan bara säga You Rock my world :)

image126
                                            Jag å älskling när vi nyss träffats :)


image127
                                            Jag å älskling flummar oss i bilen :)


Jag säger då det, David  och Linnea är mitt liv :)
Utan dom e inte livet värt att leva, dom är det bästa som finns.
Är så glad att jag har dom.

Älskling, jag älskar dig! :)
Å min älskade lilla dotter, jag älskar dig av hela mitt hjärta :)


Kommentarer
Postat av: Catti

Grattis!! :)

2007-10-18 @ 20:44:30
URL: http://www.catti.se
Postat av: Jenny

GRATTIS! :D Ni är då för söta. Miss you.

2007-10-19 @ 15:55:19
URL: http://jennny.blogg.se
Postat av: Miriam

Hej! Hur är det? Det var tusen år sedan vi skrev till varandra.
Vad fina bilder på er alla! Vad mysigt ni har det, så kära och´lyckliga föräldrar...det är underbart att se!

Och linnea är ju sötast flickan i världen! Jätte fina dopbilder (tittade på dem innan) var det med!

Hoppas allt är bra med er i alla fall, och att ni håller er friska och välmående alla tre!

Och jag har sagt detta innan men jag måste säga det igen, den dära filten linnea har, eller täcket som är rosa med vita lamm på...vart har ni fått tag på det?? För Sanny har ett exakt likadant (fast med lite hål på dock) som är min gamla, alltså 22 år gamla filt :) nyfiken blir jag..pussar

2007-10-19 @ 23:08:47
URL: http://bambissyrra.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0