Familj Blom/Larsson


Jag å Älsklingen på en liten fest vi hade hemma, grilla å drack lite.
Några kompisar var med å grilla å drack, var lite mysigt...



image86


Å måste bara säga Grattis till min älskling som fyllde 24 i fredags:)
gjorde frkost på sängen åt han å sen laga jag middag till han å sen på kvällen kom några vänner å drack lite å satt å prara lite, men jag var nykter för vi hade linnea hemma :)

                                           GRATTIS ÄLSKLING :)
image87


image88
                                                        Min dotter Linnea


image89
                                                            Lilla söta jag :)


Min Älskade Familj, kan man få bättre familj än min?:)
Nee det kan man inte, älskar min Man å min dotter så mycket så.
Och min dotter är det finaste som finns, e så lycklig som har henne, hon är stjärnan i mitt liv :)

Glömmer aldrig  den dagen hon titta ut:) den 27 juni, så vacker människa såå :)
10 dagar för tidigt men så fin å duktig så :)

image90
                                        min dotter nyfödd den 27e juni:)

Kommentarer
Postat av: mormor

hej tänk att man kan vara så stolt över så fin dotter vi har o en fin svärson
o framföralt så fint barnbarn dom har gett oss det går inte med ord att beskriva så fin linnea är många kramar från mormor o morfar

2007-09-09 @ 21:27:30
Postat av: Catti

Fina bilder! :) Kraam

2007-09-12 @ 11:05:55
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

haha japp. Eller Anders har skaffat sig den där familjebilen haha, jag hade inget med den att göra haha. Ja, Anders har börjat prata mycket om barn, men jag måste må bra först innan vi kan skaffa det :)
Kramar

2007-09-12 @ 17:09:03
URL: http://www.catti.se
Postat av: Catti

Jo, men först måste jag få ordning på mitt liv. kan inte skaffa barn när allt är som det är. Ja, vi har ju aldrig tid att hälsa på. Just nu är jobbet och hemmet allt jag orkar med. Orkar varken träffa folk, träna eller gå på stan. Jag är helt körd helt enkelt.. Längtar tills den här månaden är över så jag kan få må lite bättre. Nu måste jag sova, jobbade kväll idag och har tvättat hela kvällen också och imorn jobbar jag från morgonen.. ÅÅH vad stressigt! Kramar

2007-09-12 @ 23:10:53
URL: http://www.catti.se
Postat av: maria

du är utmanad - kolla i min blogg

2007-09-13 @ 18:37:43
URL: http://lillknodden07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0