förvånad! :)


Vakna vid 6 tiden imorse å då sov lill bruden fortfarande, hörde att hon låg å vände på sig men inge mer hände då inte, sen vaknar jag av att david vaknar vid 8 tiden , ungefär kvart i 8 å då vaknar linnea åxå.

Så hon sov från 10 igår till före 8 imorse.. :) hon e så duktig min lilla tjej.


image99


Så här brukar hon ofta ligga när man ska ta upp henne eller om man kollar till henne =)

Min lilla bus unge :)
Hon e så duktig såå, å stor har hon börjat bli åxå, 3 månader.

Igår var vi ju till BVC å fick 3 månaders spruta, mot olika sjukdommar å sånt där, sen vägde vi henne å mätte henne, hon vägde 6540g och var 58 cm lång :)
Stora damen e det här vet ni :)

Hon var så duktig när hon fick sprutan, hon hann ju somna i min famn å vi försökte att väcka henne med det gick inte,, så barnmorskan stack henne i benet å då vakna hon till å fick jätte stora ögon å sur läppen kom fram å hon börja små gråta lite men sen somnade hon om på en gång, å sen vakna hon när vi klädde på henne, men somnade om i bilen sen när vi for på stan å gjorde lite ärrenden såå :)

Och hon har börjat vara vaken större delen av dagen nu, eller det har hon varit nu ett bra tag men mer å mer är hon vaken :)
Igår sov hon högst 1 timme på hela dagen kanske lite mer än 1 timme, men inte mycket mer än såå. får se hur mycket hon e vaken idag då, men hon lär vara vaken mycket idag eftersom hon sovit så länge så :)

min sötnos, e så jäkla glad att jag har henne, mitt liv har blivit till det bättre, hon gjorde mitt liv till det bästa, nog för att david gör det med :)
Men Linnea är stjärnan i mitt liv, hon lyser upp min tillvaro varje dag om man är på dåligt humör så gör hon mig så jäkla glad så fort man ser på henne, för hon skrattar å ler så fort man pratar med henne eller kollar på henne :)
Så underbart att vara mamma, finns inge bättre än det :)

image100
                                                     Min Underbara Dotter :)

Kommentarer
Postat av: Karin

Guud så söt hon är! =) Dopet kommer säkert bli jättefint! =)

2007-09-28 @ 19:52:49
URL: http://fagervall.blogg.se
Postat av: maria

lycka till på dopet idag! :) förväntar mig en heel del bilder! :) ses till veckan?

2007-09-29 @ 09:34:39
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: madde

Gud så fin hon är :)
Det är först efter att man fått barn som man förstått vad äkta kärlek är :)
Hoppas allt är bra!
Tilde ska också vaccineras snart, på tisdag. Hon brukar inte bry sig så mycket, men JAG tycker att det är skitjobbigt= Är ju så rädd för nålar!

2007-09-29 @ 20:32:53
URL: http://tildesmamma.webblogg.se
Postat av: mormor

sötnos kram

2007-09-30 @ 10:21:34
Postat av: Josefine

Såå söt liten tjej :)

2007-09-30 @ 10:48:17
URL: http://joosefine.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0