1 april


Ni vet väl om att det är första april idag??
Jag bara luras lite, det är ingen nummer 2 på gång alls. men man kan ju önska, jag vill ju ha en till men det kommer väl när det kommer :)

Så sött med en liten bäbis igen, gosa  och bara ligga i famnen som en slapp ostkroke :)
saknar gos tiden och allt det med linnea, hon var så go, hon är go nu med, men på ett helt annat sätt, nu pussas hon lite och det, men hon sitter inte stilla en sekund om hon inte e trött och det, då kan hon gosa och det :) men inte annars heheh


Ajja, snart ikea, fan vad roligt, och kasnke en ny vagn snart om man har tur? och om man gullar med sambon :) hihi


image230
Mammas skrutt 7 månader :)


Kommentarer
Postat av: mormor

hej du måste sätta in nå nya bilder på lill gumman tycker jag kram från
mig

2008-04-03 @ 22:32:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0