28 dec



Det hann bli den 28 december innan jag skrev :)

Haha ialla fall så igår den 27 så blev våran lilla tjej 1,5år gammal :) Bara ett halvår kvar innan hon blir 2år :)
Gud vad tiden går fort nu tycker jag.

Jaa vi har då ialla fall en massa att göra nu efter jul, plocka bort lite leksaker som linnea inte leker med nå mer, bäbis leksaker :) sen plocka undan lite kläder som hon inte använder alls, för hon har fått hur mycket som helst nu i julklapp av mina föräldrar och även av davids föräldrar :) Och det är vi så tacksamma för :) så glada såå :)

Så det blir veckans planer, att städa och fixa en massa :) hehe

Sen har vi idag varit på mellandagsrea, fick med mig david på den!! haha inte dåligt det inte, jag fick då med mej hem 5 nya tröjer , 3 fina t-shirtar och 2 linnen :) och sen en luvtröja för 74kr :) inte dåligt alls.
Och david fick med sig hem ett par byxor och kalsonger :) så bra så.
Linnea fick som inge eftersom att hon har fått så mycket i julklapp, men jag kom på en sak som hon behöver till dagis när hon börjar, det är nya mockasiner :) så hon inte halkar :)

Sen efter vi varit på stan och shoppat så for vi till storheden och kolla lite där, fick med mej hem lite saker från rusta :) haha , sen vart det hem snabbt och sen till sara och henrik och där blev vi bjuden på go middag, med förrätt och varmrätt :) så gott så, håller på att spricka än, så mätt så :) hehe

Och linnea fick sova hos mormor och morfar inatt så dom får vara med dom lite granna :) så vi hämtar hem henne imorrn och sen hem och busa och mysa :) he he

ajja nu orkar jag inte skriva nå mer, är så trött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0