30 dec



Sitter här och tänker en massa, vill göra om här hemma en massa.
Jag vill flytta, vill göra allt, men hittar ingen lägenhet som vi vill ha, har inte riktigt råd att göra om det jag vill göra om hahahah
Men vi ska ialla fall hitta nån hylla eller bokhylla till vardagsrummet för vi har så mycket grejer eller rättare sagt filmer :P
Och linnea har en massa filmer som jag inte vet vart jag ska stoppa dom.

ialla fall så sitter vi och väntar på att linneas kära kompis Liam ska komma hit och även hans mamma då :) hehe alltid lika trevligt att dom ska komma :)
Men fick lite dåligt samvete, för malin säger att hon bjuder mig på lunch för hon har ingen julklapp åt mej, och jag tänkte ju inte på det! Trodde vi bara skulle köpa åt barnen så jag har inte tänkt på att köpa nå åt henne, men vi har kommit överens om att bjuda varandra på lunch på stan :)
Det blir bra de :)

Herregud malin du få inte säga så! jag fick ju dåligt samvete för att ja inte köpt nå åt dig men nu är det löst juh :P
Tur det, för jag får så dåligt samvete annars om jag inte har nå, jag köper alltid nå litet till mina kompisar eller nära och kära som jag umgås med, men nu trodde ja bara att det var barnen :) hehe


ajja slut surrat om det! Gud vad jag svamlar en massa :P


ajja bjuder på bild


     Alla mina tre små hjärtan :) finaste :)

Kommentarer
Postat av: malin

MEN jag fick ju lite panik att jag inte köpt dig nå osv hahaha så det kan gå,, sjuuukt snygg bild, jag ser ju inte LIIITE galen ut haha

2008-12-30 @ 15:06:15
URL: http://zazzy84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0