december



Ja då var det december månad. Gud vad tiden går fort alltså.
Tyckte det var nyss det var juni månad och lill gumman fyllde 1år, men det är 5 månader sen det.

Idag har jag och gumman bara tagit det lungt, hon har varit så snuvig, men hon ska då på dagis imorrn så, men vi har då myst hela dagen och jag har då städat och så medans hon har sovit en stund.


        Linnea somnade i sin sackosäck här för nån kväll sen.


Fick då gjort en massa när hon sov idag :)
Men ska sätta upp julgardinerna här nån dag när hon är på dagis, sen det sista pyntet ska upp.
Ingen ide att pynta när hon är hemma, då får jag det aldrig klart, hon ska då hjälpa och göra på sitt sätt :)
Hon är så duktig, hjälper till med tvätten och allt, o städar här hemma :)


och imorgon är det dagis för lill gumman och för mig blir det att göra en massa ärrenden i stan och även förbi skolan och prata med dom. Sen stan med min kära vän Sara och göra bort lite julklappar :)
Sen hämta gumman på dagis :)

Ne nu ska jag hoppa i duschen :)



                         Vackraste ungen på jorden :)

Kommentarer
Postat av: tess

så söt! :D

2008-12-01 @ 22:31:36
URL: http://tessibus.blogg.se/
Postat av: Sandra

De rekommenderar att man ska dricka fem naturdiet om dagen, jag tror inte att det räcker med att bara dricka den på morgonen om du äter vanlig mat också? Då tar det nog tid. Jag dricker en till lunch och en till middag, resten av dagen äter jag bara frukt och dricker vatten.

2008-12-02 @ 11:22:10
URL: http://secretwordplay.blogg.se/
Postat av: Sandra

Nej, jag äter ingen mat alls men man blir verkligen mätt på det. Och om jag är hungrig under dagen tar jag bara en frukt eller lite vindruvor. Jag tror att det handlar om viljan :-)

2008-12-02 @ 19:08:48
URL: http://secretwordplay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0