gumman


Jaaa jag kanske hade lust att skriva ialla fall?? hahaha
Kan inte hålla mig borta ändå, verkar det som? :P

Jaaa här får ni ialla fall lite nytt att läsa dom som är nyfiken. Vore roligt att veta vem som läser? så många verkar det vara och många som har min blogg som preminitation om det stavas så? på bloggkoll men inte är det många som kommenterar eller såå? en liten kommentar vore inte helt fel hörrni..


Min älskade lill gumma! Gud vad jag älskar dig.
Du är min lilla solstråle :)



        Lill gumman i bollhavet på Leos lekland



        Nån som är överlycklig ?



        Linnea och hennes bästa kompis liam


        Trollungen älskar att bada :)


jaa vad kan man säga om dessa unge? Att hon är det bästa jag vet!
Mammas lilla gounge..
Tänk att hon snart blir 18 månader? vart har tiden tagit vägen? hehe

Mycket har hänt sen hon kom, jag har blivit världens lyckligaste och bästa mamma till henne, även david har blivit världens bästa pappa till henne. Men mycket annat har även hänt, mycket i våra liv har hänt, mycket förändringar har blivit.
Visst det har jag räknat med, men kanske inte så här mycket, men men. Jag är världens lyckligaste ändå!
Är hellre hemma med gumman och myser med henne än att super mig full och knappt minns dagen efter, eller över huvudtaget super. huvva!



Mammas lilla troll är mitt allt, huvva ska sluta supa, finns mycket bättre än det :) Visst ta en cider eller så och sitta å surra med nån kompis å så, å äta nå gott det går men bara sitta rakt upp å ner å supa? nee fy inte det.
Lite har man vuxit upp ialla fall, familjen är mycket viktigare :) David och linnea är mitt allt.



        Mammas go unge :)


Ne hörrni nu blir det att ge ungen välling och sen ska vi se film och äta lite gott men nyttig  :)  Man måste ju få några kilon bort från kroppen, även om det inte är så lätt :P haha

hade gött alla :)

Kommentarer
Postat av: mormor

mormors o morfars gumman som är solstrålen själv kram

2008-12-07 @ 21:40:54
Postat av: mormor

mormors o morfars gumman som är solstrålen själv kram

2008-12-07 @ 21:41:20
Postat av: maria

jag läser!

2008-12-07 @ 23:06:57
URL: http://mittlivmedmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0