Hostmedicin + ont i magen



Ja jag tog mej inte ut idag ialla fall.
Pappa min kom hit och vi skulle ut men jag pallade inte, hade så ont i magen och sånt och fick gå på toaletten hela tiden men spytt har jag inte gjort.
Men har haft så ont så, har legat och halvsovit hela dagen, linnea har varit go och kramats och strykt mej på kinden, pappa har varit här och varit ett stort stöd idag :)

Men nu börjar jag då bli bättre, inge magsjuka "peppar peppar ta i trä" som man brukar säga!

Pappa min for och handla lite åt oss och sen köpte hostmedicin till gumman så hon kan få lite ikväll så hon slipper hosta och knappt kan sova!
Så det är skönt!

Men det blir mycket att göra imorrn! stor städa, slå in paket, baka lite, och allt annat som behövs :)
Måste på stan och inhandla lite grejer med så. tur att mamma och pappa ska på stan så man kan hänga med dom, för med david får jag inte följa me :)
(ska köpa julklappar till mej ) hehe då får man inte vara med...


ne nu ska ja byta blöja på ungen min :)

hade gött nu alla så här före jul å allt ..



      Älskade gounge :) o hennes bästa kompis liam i bakgrunden :)

Kommentarer
Postat av: mormor

krya på er många kramar fr mormor

2008-12-22 @ 20:50:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0