Julklappar



Jaaa idag vart det en del shopping kan jag säga er!
For med far min och shoppade men även min mor var med, men hon gick på sitt håll och vi på vårat och shoppade det vi skulle och vi hitta det. Efter mycet spring hit och dit! ha ha

Men köpte även julklappar till linnea, david och mattias, så jag fick även lite gjort, så det känns skönt det.
Men vi har kvar min pappa och även davids pappa, men det hittar vi på :)
Det löser sig till veckan :)
Ska slå in alla julklappar imorrn när ingen är hemma, eller bara jag och gumman som är hemma :) hehe




Men vi fick även en julklapp av en av våra kompisar som bor i stockholm eller södertälje :P
Ett väldigt stort ett, väldigt nyfiken är jag :) haha


ajja, tror lill gumman håller på att bli sjuk eller så?? hon har blivit så slemmig igen och hostar så hemskt :( och är även snuvig, men det jag är mest rädd för är vinterkräksjukan.
Hoppas vi slipper den verkligen.. Huvva



Nåjo, ska lägga mig och se på tv nu.

Bjuder på en bild på gumman


     Mammas gounge :)


Mamma och pappa älskar dig så mycket så gumman.
Du är vårat allt! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0