något roligt



Snodde den här listan från sussis blogg. :) http://www.sofuckt.blogg.se/
Tycke den lät lite rolig och sen har jag ju aldrig haft nån lisa på min blogg..

Saker som du är just nu.
Kär:
  ja självklart :)
Glad: ja det är jag med
Trött: njaee inte så trött, lite trött i nacken
Vild:  nee inte det, bara i vissa tillfällen :P
Lugn:  joo för det mesta så är jag det
Nervös:  nee,
Uttråkad:  nee inte det,
Irriterad:  lite granna
Ledsen:  nepp
Besviken: nee inte det
Arg:  njae tror inte det
Förvirrad:  ne inte det
Sårad:  ne inte det

Lite alltmöjligt.
Någon som du längtar efter:  ne inte det, har alla här omkring mej så
Vem kramade du senast: min kära dotter och min kära karl
Vem kysste du senast:  min älskade karl
Vem ringde dig senast:  mamma ?
Vem pratade du med på msn senast?: Linda
Har du några kärleksproblem:  ne inte det
Har du ätit något idag: jaa jätte god pasta i kiruna
Har du gråtit idag:  ne inte det
Har du skrattat idag:  jaa verkligen det har jag

Jag
Är singel: neee verkligen inte det. förlovad med världens bästa karl
Är rädd för att bli övergiven:  nee inte det
Svär ofta:  det kan hända att det kommer några fula ord ur munnen :P
Sjunger i duschen:  nee inte ofta
Morgonperson:  jaa det är jag verkligen
Skrattar åt mina egna skämt:  jooo det kan ja göra..
Vill ha barn:  jaa vill ha mer barn, har ju en underbar go dotter på 1år och 6 månader så. men 2 till vore inte dumt

Har du
Glasögon/linser:  glasögon har jag. inga lincer
piercingar:  japp, i underläppen har ja men har tagit ut den, även i tungan har ja, som ja har nu
Syskon: ne inte det
Färgat håret:  joo har mörk brunt nu
Bra självförtroende:  jaaa det tycker jag
Sagt" jag älskar dig" till någon:  jaaa till min karl och senaste till min dotter när hon la sig
Varit kär:  jaadååå är det nu
Dumpat någon:  ja nån gång ,men bara en gång? eller två

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0