Nyår



Jaaa, nyår blir då toppen, god middag och god dryck, fast barn vänligt för det kommer nog mest troligt att vara 2 barn med ialla fall :) min lilla gounge ska vara med och fira nyår, äta gott och dricka gott.
Sen äta lite ostar och sånt, guuud vad gott!

Älskar nyår och allt som har med den att göra, så mysigt så!
Inge fest men det blir alkohol för den som vill dricka och så, men jag kommer inte dricka eftersom Linnea är med, plus att jag är inte sugen alls på att dricka.
Har blivit för gammal för det :P


Ajja nyår blir då toppen. skönt att ha den bestämd och att inte supa. fy aldrig mer supa på nyår :) heheh


nee bjuder på lite bilder nu


               Lill gumman hjälper mig att städa.



      Linnea ny badad och busig i stugan.



                  Knasigaste ungen :) haha busungen min



           en av alla hennes hundra julklappar ..


Neee nu ska jag kolla runt på internet :)


Vad ska ni göra på nyår dåå ??
var nu inte så blyga, nå vågar ni skriva en kommentar nå, kom igen nu :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0