trött och seg..



Jaaa känner mig verkigen jätte seg och väldigt trött för en gångs skull.
Brukar inte säga så ofta att jag är trött, men nu kan jag säga att jag är verklgen jätte trött.


Så där känner jag mej verkligen idag :) Ialla fall imorse, huvva, skaka och var välidigt yr när jag lämnade linnea på dagis och mådde dåligt, trodde jag hade fått magsjuka. men inte det. nu mår jag bättre.
förutom att jag är trött, haha håller på att somna när ja skriver det hära.. :P

Nee men vet nog varför det är så, sover dåligt, äter dåligt, å dricker dåligt. :(
Men har inge matlust eller så. varför då äta?


Ne på tar om mat å måste jag gå och göra mat nu :)

Kommentarer
Postat av: tess

uschba. krya på! :)

2008-12-17 @ 11:23:25
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0