herregud vad det händer saker...


Jooo det kan man verkligen säga att det gör, skrev ju att min dotter går med sin lära gå vagn, eller att hon går några steg ialla fall, nu idag såg jag att hon drar sig upp efter möbler, hon drog sig upp efter sin matstol å stol och höll i sig längst uppe och stod på sina fötter, så duktig hon har blivit.
Hon drar sig upp efter allt nu har jag märkt, ialla fall att det händer mer och mer.
Man får verkligen hålla koll på henne :) hon är så busig och verkligen hinner överallt.

Snart så får man väl springa efter henne för då springer hon omkring här hemma :)
Min stora lilla tjeje :) hihi

Och på tal om nå annat, så den 21 februari så ska vi till BVC och mäta och väga henne, ska bli roligt och se hur mycket hon har gått upp och även hur lång hon har blivit :)
Men jag tror ialla fall att hon har vuxit ganska mycket, känns som att hon har blivit väldigt lång ialla fall :)


Ajja från en sak till en annan, så ska vi till stugan i helgen, ska bli roligt å skönt att komma bort lite :)
Och linnea tycker ju som om att vara i stugan så varför inte? hehe
Ajja ska bli mysigt att vara där i helgen ialla fall ...


ne nu ska ja gå och göra nå annat, tror jag ska lägga mej och sova redan nu :) hihi


image218
                       Nea lite busig förra gången vi var i stugan :)

Kommentarer
Postat av: Erica

det är roligt med framsteg! även om de är små som för vår del=) Jo snart har du en liten tjej som springer omkring. tycker hon verkar tidig!

2008-02-07 @ 22:00:52
URL: http://humilis.blogg.se
Postat av: Anna

guuud så söt hon är lilla prinsessan :)

2008-02-08 @ 20:48:32
URL: http://flymalm.blogg.se
Postat av: Catti

Hej! Jodå allt är bra. Lite stressigt att hinna med allt man ska göra bara. :) Jo, den 16 augusti gifter vi oss. :)

2008-02-18 @ 14:30:44
URL: http://catti.se
Postat av: madde

Åh så kul! :) Vad duktig hon har blivit. Kul att läsa din blogg. Hoppas allt är bra med er=) Kramis

2008-02-22 @ 23:43:46
URL: http://tildesmamma.webblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0