20 januari


Just nu ligger lill gumman och vilar lunch eller vad man säger, hon åt lunch och sen fick hon lägga sig och vila, för hon var så trött så.
Hon vakna klockan kvart över 7 imorse, och hade sovit från 8 igår kväll ungefär, så hon fick välling och sen somnade hon om efter lite bus och sov lite mer än 1 timme.
Sen har hon busat hela morgon, så jag förstår att hon var trött.

Har bestämt mej nu för att jag ska inte äta nå godis och nå annat, blir jag sugen på nå gott så ska jag ta en banan eller nån frukt, är less på allt gott nu, man blir tjock och bara fast i allt.
Godis är största boven i allt, om man inte var så jäkla sötsugen hela tiden eller mest på kvällarna blir man sugen.
Men nu är det finito med allt sånt.


Ne om man ska sätta sig och se film ett tag eller nå sånt :)


image196
                     mammas sötunge busar i sängen en morgon :)


image197
                                                  mammas busunge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0