Förändrats :)


Jooo det kan man verkligen säga, allt har förändrat sig :)
Men jag kan inte klaga att det har blivit dålig förändring, jag har fått barn och har en egen liten familj, så underbart det känns att säga :)
Livet är underbart.

Fast livet har väl alltid varit underbart :) Såg på en massa gamla bilder på min kompis sussis sida, gud vilka tiden det var för ett tag sen, eller när man var yngre, men nu är man vuxen, eller? haha

Visst det har funnits tider där det har varit tjafs och bråk och sånt, och jag kan väl säga att det varit lite för överdrivet kanske :) haha
Men jag kan som säga att allt har som varit bra ändå.
Kan verkligen säga att jag saknar tiden som var för några år sedan eller bara nått år sedan, men ja skulle aldrig byta bort min dotter! ALDRIG i mitt liv, hon är mitt liv just nu och för alltid :)
Men tiden med kompisar och sånt bus, det saknar ja verkligen hehe


image205
                                         Jag och älskling :)


image206
                               Mitt hjärta, så söt så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0