ojoj :)


Gud vad mycket det vart att shoppa idag, eller mycket å mycket vart det väl inte, kollade på det billigaste så, och sen hade mamma beställt lite kläder till linnea så hon skulle få, och det var verkligen jätte fint.
Blev så glad för kläderna! TACK mamma och pappa :)
Oj oj vad min lilla söta unge är bortskämd :) Men hon är värd allt ändå, för hon är min sötis :)

Och en sak som är så roligt är att jag hitta en massa kläder till mej själv för en gångs skull, så otroligt skönt att få komma hem med lite nya kläder åt sig själv, då känner man sig verkligen så fräsch och på topp :)
Men känner sig som en ny människa, nu kan jag bli en fräsch mamma, känns som man inte har tänkt på att köpa nya kläder till sig själv, jag har köpt till linnea eller till David min karl :)
Så det var verklgien roligt, känner mej så stolt över mej själv idag :)

Ialla fall från en sak till en annan, så den roliga saken får vi se hur det blir på måndag :) ni som e nyfiken får vänta till på måndag :) det är ju som inte nå speciellt när ni väl får veta det, ni kanske inte tycker att det är roligt alls, men jag tycker verkligen att det ska bli roligt och längtar och hoppas :)


ne nu ska jag gå och se på tv tror jag att det blir och även att fixa lite med kläderna :)

puss puss


image208
Mammas sötnos ute och åker pulka i stugan :)


image209
Nea busar i sängen :)

Kommentarer
Postat av: Catti

Så fin overall hon har! Och mössa hihi. Så söt!

2008-01-26 @ 09:37:15
URL: http://www.catti.se
Postat av: maria

grattis till stora nea på 7mån dagen! kram!

2008-01-27 @ 19:48:13
URL: http://lillknodden07.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0