Tand! :)


Mammas lilla hjärta har fått en tand!!! :)
Så glad man kan vara, man ser lite gran att en tand tittar upp på nedre raden :)
Men jag kände även två lite vassa på övre våningen hahaha om man säger så...

Men hon har fått en tand som syns lite ialla fall! :) hörde det idag mot glaset när hon fick smaka vatten av sin pappa :)

Hon är min stora tjej, 7 månader snart och tänder håller hon på att få.
Kryper lite grann gör hon, och även sitter själv gör hon :)

Är så lycklig att hon är min dotter och hon är så go och underbaraste i hela världen, min älskade dotter: )


Mamma älskar dig Nea.

image198

Kommentarer
Postat av: maria

hihi så sööt! grattis till tanden ;)

2008-01-22 @ 18:01:09
URL: http://lillknodden07.blogg.se
Postat av: Anonym

Hon blir stoooor nea, tänder å allt.. herregudarnas! ;) Mys!

2008-01-22 @ 18:58:12
Postat av: svar till anonym

vem e du anonym? =) blir lite nyfiken nu juh, ni som skriver får jätte gärna skriva era namn å bloggar eller mail adresser :)

2008-01-22 @ 20:08:01
Postat av: mormor

nu har linnea blivit stora tjejen nu är det bäst att passa sig nu blir det jätte skoj att bitas hihihihi
mormors och morfars
hjärte gull kram

2008-01-22 @ 20:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0