15 juni - 08


Kanske dags att skriva nå här!
Vet inte om det är många som läser ändå, ingen som skriver nå kommentarer alls nu längre, inge skoj alls.
Då tappar man som lusten att skriva, ids som inte skriva nå!
Varför skulle ja som skriva nå? vem vill veta nå om mitt liv, säkert ingen som bryr sig ändå.

Det är bara jag och linnea nu för tiden, och min kära karl, som jag är så glad över att ha dom två, dom två gör mitt liv, utan dom vore jag ingenting säkert, skulle bara varar en liten tjej som söp varje helg säkert och jobba för fullt annars om dagarna, men annars bara sitta och supa och inte göra nå. Bara ha ett tråkigt liv där det inte händer nå alls.
Men nu kan ja säga att jag har ett liv där det händer saker varje dag, och det är jag så glad över, älskar mitt liv just nu, linnea gör min vardag, hon busar och går överallt, hon älskar verkligen att vara ute och busa, man hinner inte mer än ge henne välling så ska hon ut och busa.
Sen så är ja väl som en liten hemmafru eller vad man säger, städar,lagar mat, donar,tvättar, stryker gardiner, fixar fram kläder åt min unge som hon ska ha nästa dag så man har det framme, brukar även lägga fram en blöja på skötbordet ibland bara för att ha den framme :)
Som sagt hon gör min vardag, hon gör så att jag har fullt upp :)

Sen så min älskade äkta hälft kan jag säga, min karl alltså, älskar han så otroligt mycket så.
Han jobbar och står i, så att vi kan bo där vi bor och även ha det bra.
Han busar och hittar på hyss med oss, eller ofta om det är jag som kommer på nå så  far vi alltid ut och busar och sånt, annars ute och går mycket.
Han är även så jäkla duktig i att fixa elektronik och dator å allt sånt här hemma som inte ja kan.

Kan säga att jag älskar mitt liv just nu och det kommer jag alltid att göra, älskar mitt barn och min karl.
Skulle aldrig välja bort dom.
Aldrig för att supa varje dag eller så, skulle ta en cider igår å bara njuta av fina vädret på kvällen när linnea somnat, men det var inge gott, slänge den i slasken å drack vatten istället. Huvva för supa säger jag bara.
Älskar dom två så mycket så mina två hjärtan :)

Älskar även mina vänner så grymt mycket, dom är bäst!



                våran busunge på mormors kalas :)



                  Mina två hjärtan :)




Kommentarer
Postat av: mormor

hej .... skulle bara säga att vi älskar er jätte mycke .... å linnea som blir ett år snart tänk va tiden går .många kramar från mormor o morfar/ mamma o pappa/ svärmor o svärfar

2008-06-16 @ 18:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0