Linnea 1år :)



GRATTIS LILL GUMMAN PÅ 1ÅRS DAGEN :)

Ja som sagt idag fyller min lilla dotter 1år, tänk ett år sen man födde henne, eller dom plockade ut henne med snitt med fötterna före :)
Ungefär den här tiden låg jag å väntade på att få komma in på operationen, fick väl veta ungefär nu eller om några minuter att det var min tur och dom började göra iordning mej å sånt :)
För lill gumman föddes 10.07 :) så alla som läser kan tänka att det kanske föds en liten till bäbis den tiden idag :)
Men för ett år sedan så var det min lilla gumma :)


Det har varit det mest underbaraste och bästa året med henne, hon har gjort mitt liv komplett, hon å min karl.
Dom två bästa som finns i mitt liv just nu :) Älskar er så otroligt mycket.


Just nu sitter min lilla gumma och leker med sina ballonger och med sin leksak som hon fick öppna imorse.
Snart kommer min far förbi och ska bara hälsa på en liten sväng :)
Senare vid 2 blir det kalas för fulla muggar :)

så nu ska man gå och fixa fram lite kläder och ge ungen lunch :)



Linnea bara nån timme gammal :)






Linnea 1år gammal :) gounge





GRATTIS älskade unge.
Mamma och pappa älskar dig jätte mycket :)




Kommentarer
Postat av: MissyElliot

GRATTIS!

Det är något speciellt med den där första födelsedagen och man inser att tiden går alldeles för fort...

:-)

Ha en bra dag....

2008-06-27 @ 11:50:55
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Sandra!

Stort Grattis Linnéa på 1årsdagen!

Önskar Sandra&Engla!

2008-06-27 @ 13:23:07
URL: http://sardnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0