17maj


Sitter här och ser på nån dålig film, har kanske inte kollat så noga, men den verkar dålig ialla fall :)
David är ute och hälsar på några kompisar, han ville så gärna :) och ja sitter här hemma, egentligen skulle ja sova för längesen, är så trött, men har så svårt att sova när david är borta :)

Ialla fall kom in på nån sida på familjeliv, var inne på forum, lite olika forum, så kom ja in i ett forum och där var det en film, om ett barn som dog efter bara ett halvår eller om det var mer, nån sjukdom eller så, så hemsk, ja börja gråta en massa när ja såg på det, vart så lessen att jag var tvungen att gå in och pussa på min lilla flicka som ligger och sover så sött så.
Vet inte vad ja skulle göra utan henne, hon och david är mitt liv, utan dom så kan ja ta livet av mej:(
Dom två är mitt allt. Min lilla tjej gör jag allt för,och för min karl gör ja allt för att han ska må bra och vara glad :)

På tal om nå helt annat nu än min kära dotter och karl :)

Var ute och övningskörde idag första gången på länge :) har kört en gång tidigare i mitt liv, och jag kan säga att jag var nervös haha, men det gick jätte bra det faktiskt,övningskör ju med min kille eftersom han har haft körkort så länge :)
Men det gick bra, läskigt att komma ut på storvägen och det men jag klara mej skit bra :)

Ne nu ska ja nog sova :)



           min gounge på sin mormors födelsedag :)



            Mina två hjärtan :)




                  Busunge:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0