lösenord


funderar på lösenord skyddad blogg?? känns som ibland att det kan behövas? speciellt när man lägger ut bilder å sånt, man vet ju inte vad det finns för nötter? haha som kollar på min dotter å kanske gör nå annat? huvva..


Ja planerna för idag vet jag inte vad som händer, vill att det ska vara sol å varmt, visst det e sol men det e fullt med moln å kommer säkert regna å vara kallt snart :(
Tänkte vi skulle fara ut å cykla lite å prova vad linnea tycker om det..
Men det verkar blåsa så mycket så,


Ja vi ser ju vad vi gör ida :)

Kommentarer
Postat av: Catti | Bröllopsbestyr

Jag kommer aldrig lägga ut bilder på mina barn på internet öppet iallafall. Så lösenord kan ju vara något även för dig att fundera på.

2008-05-13 @ 10:27:07
URL: http://www.catti.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0