Promenerar och 11 månader idag :)



Det kan man säga, min lilla tjej går jätte mycket nu juh, inte på heltid dock, men inte är det länge kvar tills hon går på heltid, men hon är så duktig så min lilla tjej.
Ska bli roligt när hon går på heltid, då får man verkligen springa efter henne, men det ska bli så roligt att göra det :)
Händer så mycket för henne just nu, hon håller på att lära sig gå, och sen så har hon börjat prata en massa och sen så fattar hon en massa som man frågar henne om, hon förstår så mycket så.
Hon är så duktig min go unge.

Sen så idag så blir hon 11 månader, så alltså är det bara 1 månad kvar tills hon fyller 1år :)
Undra vad man ska hitta för nå roligt till henne när hon fyller år då, nå roligt ska man väl ändå hitta på.
Men jag ska nog hitta på nå roligt, inte har jag dålig fantasi när det gäller min kära dotter :)
Älskar henne så mycket så, hon är mitt allt verkligen :) Min älskade dotter :)



        Linnea leker för sig själv lite innan vi ska iväg :)



    Linnea med sin farbror och även Gudfar :)


Kommentarer
Postat av: maria

jaa, är rätt sugen på o se nea promenera!! :) och såklart träffa dig med! hehe, så du tycker han är lik pappa. jag kan inte riktigt se det, bara ibland då han gör vissa miner och sånt :) men kanske :)



får ta och styra upp nå här snart. moa går bara dagis nästa vecka sen är hon ledig i tolv veckor, så då har jag mer tid. då har jag inte tiderna 9 och 14 att passa :)

2008-05-28 @ 06:16:46
URL: http://lillknodden07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0