Söndag 18 maj



Tråk söndag idag, hehe
Dåligt väder och allt, så man kan inte vara ute och göra nå alls, blåser som bara den, och regnar mellan varven :(
Så det blir att vara inne, springer ändå i tvättstugan och tvättar  och har hängt ut sängkläderna nu medans det inte regnar :)
Min karl ligger och vilar samma som min dotter, så det är bara jag som är vaken typ, han kanske vaknar mellan varven och säger nå att det är bra på tv min karl :)


Och idag blir min kära kompis Elins lill goa Tilde 1 månad gammal :)
Tänkt redan en månad sen hon föddes, tyckte det var nyss, men det var det inte.
Och ja som tyckte det var nyss linnea föddes hehe
Men nu håller vi på att planera hennes 1års dag :)


                   Snyggo :)



        Linnea och hennes bästa kompis Liam :) gammal bild :)

Kommentarer
Postat av: Jonna

tack tack:)

2008-05-18 @ 14:43:23
URL: http://jonna1983.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0