Stugan :)


Det står påShemat i helgen, imorrn far vi till stugan och blir där till söndag :)
Ska bli roligt att vara där, linnea trivs ju att vara där, men det var ett tag sen vi var där faktiskt :)
Vi ska måla Stugan i helgen om det blir fint väder, som vi hoppas på att det blir,ska bli roligt att måla, man kommer väl vara helt röd prickig när man e klar :) haha
Och lilla gumman ska vara med å hjälpa, haha eller se på och busa medans om inte annat ....

Älskar verkligen mitt liv just nu , har väldens underbaraste familj, min karl och min unge är det bästa å finaste som finns :)
Mina föräldrarär det bästa ja har!
Men även mina "svärföräldrar" som man säger eller? vi e ju inte gifta men lättast att säga så :) och jag kan säga att ja älskar dom grymt mycket, hela familjen BLOM :)
Och Linnea Älskar sin farmor och farfar, men även sin älskade Farbror :) Hon blir så grymt glad när hon ser han och blir helt busig :)
Kan även säga att Linneas farbor Matte är även hennes Gudfar,så hände det oss nå , så har Matte stort ansvar för henne och visa henne rätt här i livet :) hahaha 

Känner mej lite sentimental ikväll ? hahaa känner mej så överlycklig...
Kan  man få bättre liv än vad ja har? skulle aldrig vilja byta bort mitt liv mot nå..



                Bustrollet :)




                      Goungen i farfars famn :)


ne nu ska ja lägga mej tror ja :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0