Svar



Ja prata med läkaren idag, och vi fick svar nu äntligen på vad som är tokigt med våran dotter, varför hon är så snorig och hostar så mycket ibland och de, dom tog blodprover på henne för att kolla olika allergier.
Hon reagerade på Hund och Katt,men mest mot katt, så hon är lite allergisk mot både och.
Skönt att äntligen få veta, han skulle skicka en remiss till Barnmottagningen så dom får kolla upp det och även prata med oss om lite information om när honblir äldre och det, vad man kanske ska tänka på och vad man ska göra, om  hon kanske måste få medicin eller så? när hon blir äldre eller nu? det vet vi inte... men nu vet vi :)
Hon reagerar på Hundar och Katter :(
Precis som sin mamma :) jobbigt om hon ska få så jobbigt som jag har haft det när jag var liten och även när jag varit större :(



Nåjo,skönt och få veta äntligen, nu är det bara att vänta på en kallelse till sunderbyn då :)

Min älskade lilla unge, min lilla prinsessa :)


            Min prinsessa :)

Kommentarer
Postat av: maria

hojja vad trist. men det har gått bra o vara hos malin o liam då? tänkte hon hade väl katter?

2008-05-19 @ 14:10:10
URL: http://lillknodden07.blogg.se/
Postat av: maria

okej, men vad skönt att det går o hälsa på o så. men det kan inte utvecklas o bli ännu värre om hon träffar massa djur o så? jag har ingen aning om hur det där funkar :D



ska försöka få någon motivation till o blogga, känns lite bättre iaf. så vi får se! pööss

2008-05-20 @ 07:48:16
URL: http://lillknodden07.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0