Mammas älskling



Ja måste bara säga tack för alla tips, jätte bra tips.
Nog för att det bara var erika som gav mest tips :) haha men tack ändå, ska prova det.

Jaa idag har vi busat med mormor och morfar hela dagen typ, sen handlat lite med dom eller följde med och sen till dom och äta middag. Tusen tack för allt.
Och även tack till davids föräldrar som handla åt oss :) guld värt.


Ne har bara en sån där kväll ikväll att jag bara känner kärlek åt allt, min karl, min dotter och min familj och  davids familj.
Min dotter är så underbart go och bäst, finns ingen duktigare än henne och busigare än henne.



Mammas lill hjärta, med henne snuttefilt. Hur ska hon klara sig utan den!? haha
Mamma och pappa älskar dig så mycket så lill gumman. Du är det vackraste jag vet. Puss

ne nu ska jag plugga lite, har verkligen inte gjort så mycket nu dom senaste dagarna.. huvva. fy på mig.

hade gött alla.!

Kommentarer
Postat av: Joanna

Okej. Jo det kan ju i ofs vara lite skönare..



Jupp jag ska flytta från Luleå :)

2008-11-18 @ 10:41:04
URL: http://joannna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0