varför läser du min blogg?



Hitta den hära listan varför du läser min blogg på min kompis malins sida så jag snor den och stoppar in den på min sida jag med för att se hur många som läser min blogg och varför :) hehe lite roligt


skriv in ett nummer i en kommentar varför just DU läser min blogg : )

1. Jag hittade den via länkar och tyckte den va helt ok.
2. Du är min största idol och jag kan inte leva utan din blogg. Det är min religion.
3. fann den av en slump så jag ströläser lite
4. Detta är mitt första besök!
5. Jag känner dig.
6. Jag är en bekant till en bekant o bla blaa bla.
7. Jag träffade dig en gång och kom ihåg din bloggadress.
8. Jag har följt din blogg hur länge som helst.
9. Jag vet inte. Jag har väl inget bättre för mig, helt enkelt.
10. Vi bor på samma ställe och jag var nyfiken


/jenny

Kommentarer
Postat av: sanna

barn är så härliga, kan tänka mig att varje dag är ett helt nytt äventyr! det gäller att ta vara på varje liten sekund nu när dom är små verkar det som, alla säger ju att det går så himla fort och jag får tro dom om man kollar på hur himla snabbt min grav. gått hittills :)

2008-11-24 @ 23:30:22
URL: http://sannasannasanna.blogg.se/
Postat av: malin

då säger jag 2 hahaha GARANTERAT nr 2

2008-11-25 @ 09:30:14
URL: http://zazzy84.blogg.se/
Postat av: Anonym

6

2008-11-25 @ 10:38:40
Postat av: tess

6.



mm, det är så jobbigt att inte få sova.. förstår inte varför det ska vara så svårt.



jo men annars så är det bra. förutom foglossningen som vanligt. men annars så! :) han bufflar på där inne i magen :)

hur äre själv då?

kram

2008-11-26 @ 15:42:38
URL: http://tessibus.blogg.se/
Postat av: Anonym

det måste vara rktigt häftigt att få hänga med alla deras dagar och se hur dom utvecklas mer och mer. jag kan inte sluta tänka på honom därinne, hur han kommer vara, se ut, vilken personlighet vi ruvar på :)

2008-11-26 @ 21:12:01
Postat av: Jenny

NUMER 2!!!! GIVETVIS! :D Höhö...

2008-11-27 @ 16:53:40
URL: http://jennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0