Grattis :)



Grattis Sara vännen :)
Ja som sagt så fyller min kompis sara år idag, så vi har varit där å firat henne och ätit en massa tårta och linnea har busat lite med hennes lillesyrra som var så söt så, linnea fick en kram och en puss av henne :) inte dåligt :)  Sen så kom det några kompisar till dom som hade en liten dotter på 8månader :) sååå söt hon var :)
Så dom två busade lite granna, det dom kunde men linnea hade så fullt upp med allt annat :)
Men det var skoj så vi satt där å surra i flera timmar och sen var det dags att fara hem och göra middag och sen var det bus och allt sen så var det dags för välling och sen sova :)
Så nu sover mitt lill troll :)

Guud vad jag har märkt att linnea har blivit stor eller att hon har en trotsålder nu inne eller period :) hon gör allt hon inte får göra och sen så är hon väldigt envis å busar med saker hon inte får busa med som sagt :)
Men hon är bara gullig när hon trotsar och går å säger neeeej till oss. för att vi säger det till henne så säger hon det till oss :) hhaha söt barnet :)



nåjooo, om man skulle kolla på internet efter lite kläder till lill gumman :)

hade gött alla :)

Kommentarer
Postat av: tess

ja, jättefina kläder. nu väntar jag bara på att magen ska växa sig stor :)

usch, 4 gånger i veckan? klarar inte av det nu. jobbigt är det, och stödbältet hjälper inte heller. :(



ja, jag längtar så jag nästan spricker! vill att bäbis ska komma NU! :)

2008-10-19 @ 16:26:53
URL: http://www.tessibus.blogspot.com
Postat av: tess

ja, jag längtar tills vi vet könet så jag får börja köpa kläder åt den lill* :D

okej,blev du sjukskriven då eller?

2008-10-20 @ 10:51:58
URL: http://tessibus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0