jisses alltså


   från google.se :)




Gud, tur att man får fingrarna ut arslet och pluggar nåt.
Haha har inte kommit långt i pluggandet alls kan ja säga, huvva
Har prov på fredag och jag har väl läst en gång kanske, eller två gånger, sen har jag en inlämnings uppgift som ska in imorgon, men den är jag inte klar med, men jag hinner göra den innan jag ska till skolan imorrn. Ska lämna lill gumman på dagis kl 9 så, efter det hinner jag plugga :)
Men jag säger då det, vissa dagar har jag ingen plugg lust alls, fast jag måste, det tar flera timmar att komma igång. Som ikväll, inte har jag kommit långt inte, men det är för att jag sitter på internet och pratar med allt folk istället :)

Mycket roligare att prata med sina vänner istället för att plugga :) Dom har mycket roligare saker att säga än vad en historia bok har att säga, plus att dom är trevligare än en liten bok =)
Ne men jag kommer att komma igång det vet jag, imorrn efter jag har lämnat gumman så kommer jag att sitta å nörda och plugga för fullt :) det lovar jag :)


Nåjo en sak till en annan sak, så vart det middag hos morsan och farsan idag med :) inte dåligt det inte.
Det tackar man inte nej till .. hihi
Och sen så fick jag sitta och skriva eller fylla i en liten önskelista :) det var inte dåligt det inte, hoppas man får det man har prickat in och det, gud vad glad jag skulle bli :) thi thi
Julen är nå jag verkligen älskar, visst det är kallt och jäkligt, men det är ändå underbar årstid :)

Julafton är nå jag verkligen tycker om, och speciellt nu när man har en liten söt unge som ska börja tycka om julen och allt, lära sig allt om jultomten och allt :) och ni vet alla, jultomten finns :) jag lovar! :P
Om jag inte missminner mej så tror jag rent av att linneas farmor skulle köpa en liten julklänning som hon ska få ha på julen, hon surra om det ialla fall :) ska bli roligt, hon kommer säkert att bli hur söt som helst i den.


Ne om man skulle sluta svamla en massa här och kasnke göra sig klar för natten :)
 
Sov gott allt folk :)



Kommentarer
Postat av: tess

aa, vi är alldeles för nyfikna båda två :P

okej! läser du på komvux eller?

2008-10-21 @ 11:51:54
URL: http://tessibus.blogg.se/
Postat av: Sue

Bloggdesign utlottningar på min blogg :) Har 2 utlottningar igång nu som avslutas imorgon kväll(måndag)! Tänkte bara tipsa ifall du är sugen på skaffa ny design!



kram /SUE

2008-10-27 @ 00:01:32
URL: http://sofuckt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0