joru


 

Ja hade skrivit ett långt inlägg och lite för seriöst eller vad man säger, det var väldigt personligt men jag tog bort det, jag orkar inte lägga upp det, haha blir bara en massa surr om det och så.
Och det orkar jag inte med just nu.

Ne om man skulle gå å lägga sig o sova bredvid sin karl en stund, han ska ju upp vid 2 tiden så, man hinner gosa lite med han :)
Kramas lite med mitt lilla troll, eller stora troll..



En sak jag undrar, hur många det är som läser min blogg???? vore roligt om nån skrev en kommentar eller så? så man vet om det är nån liten människa som är intresserad av att läsa min tråkiga blogg :P hahaha


nåjo, älskar mina två troll :)



  mammas trollunge :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

alltså du kan ju kolla på statistiken på bloggen så vet du hur många de är... inte direkt svårt..

2008-10-15 @ 22:32:55
Postat av: svar till anonym

ja jag vet att man kan kolla där men ja kanske vill även att nån skriver, kan vara lite roligt det.. veta om nån läser min blogg?



men tydligen gör du det..

2008-10-16 @ 09:33:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0