Plugga njooo



Jaa det skulle jag behöva, men just nu känns det som att jag hittar på ursäkter hela tiden? Varför gör jag de?
Jag vill ju plugga och jag gör det här mer för min egen skull, men har jag tappat gnistan?? ne det har jag inte, men varför vill jag inte plugga, eller jag skjuter det åt sidan?

Gammal bild på mej, men har den hårfärgen nu nästan. å glasögon å känner  mej pluggig :)



Nåjo till en annan sak, så var jag tvungen att göra en massa ärrenden idag, skulle inte göra det.
För jag var tvungen att plugga men kände att det var viktigare att få tag på vinterskor åt min dotter och sen en massa annat hitta vi och gjorde.
Så fina vinterskor så, tack linneas farmor å farfar för skorna, är så fina så :)
Sen vart det då hem till mamma och pappa för lite fika och sen middag då som vanligt, och där blev vi kvar ett bra tag.   Kollade igenom en massa kläder, mamma hade hittat nå barnkläder sen jag var liten som jag kollade igenom och jag hitta en massa roliga kläder som jag tog hem till lill gumman som hon ska få ha på sig nån gång :)
Roligt att hon kommer att ha mina gamla kläder trodde jag aldrig :)

Neee om man skulle ta tag iatt plugga nu kanske?
ja just det ja glömde att ringa min moster idag som jag tänkte göra, tänkte ringa och göra om hon lever? och om hon mår bra då självklar, självklart för att prata med henne allmänt oxå :)
Älskar dig moster! :)



Ne hörrni, nu ska jag plugga lite så jag kommer nån vart :)

pöss

slänger upp nån bild nu


min älskade farmor, gud vad ja saknar henne.

Ja det kan jag verkligen säga, saknar henne så grymt ibland, skulle vara roligt för henne och få träffa min dotter. Hon skulle bli så glad med en till tjej i släkten och allt, ett barnbarns barn? blir det kanske? och en tjej det hade hon verkligen älskat.




jag och vackraste ungen i somras på semster. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0