underbara du



Min underbara fina och vackraste dotter.
Finns ingen finare än du, guuud vad jag önskar att min morfar och farmor fick träffa min lilla dotter :) dom hade älskat henne så mycket så..
Men dom ser väl ner från himlen och kollar till oss. så vi är nog trygga vi :)
Är så stolt över min dotter, hon har blivit så stor och kan så mycket , förstår så himla mycket så. :)


        Mitt vackra troll, älskar dig så mycket så :)

Just hemkommen från en liten tur på ica maxi och handlat lite fredags gott :) vet skulle sluta med sånt, men det vart inte så mycket, vart bara lite gott och sen en massa tidiningar som man kan roa sig å läsa när gumman sover :)
Så lite gott fick lill gumman och vi fick med oss lite gott :)



En sån här god dryck råka glida ner i vagnen när vi handla :) men ja kan inte hålla mej borta från den, jag behöver den när jag sitter uppe å pluggar så man håller sig vaken en liten stund extra :)



Ne nu ska jag sluta svamla en massa, ska göra välling åt gumman å mysa med henne innan hon ska sova.
Världens bästa unge :) Är så glad att jag har henne så :) mitt allt.. hennes pappa är mitt allt åxå, utan han skulle vi inte ha lill gumman :)

Älskar er båda så grymt mycket så :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0