Vila= ja tack



Vila är det som står på schemat just nu, lill gumman sover så då tänkte ja göra desamma :)
Vart sent igår eftersom att jag satt och pluggade till 12 igår så. Ikväll måste jag oxå plugga, historia och svenska :)

Hela morgonen har bestått av att busa med linnea, men man märker när hon inte är på dagis, hon gör allt hon inte får göra och hon vägrar som lyssna på en heller. Hon skiter i att lyssna på mig :) haha trots ålder redan :)

nå jo om man skulle lägga sig nu en liten stund ialla fall, har varit å boka tvättstuga, skulle tvätta ikväll men det fanns inge så jag får spring imorrn kväll i stället :) tufft? njaee tycker inte om att tvätta på kvällarna men men

ne hörrni, hade gott nu allt folk :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0