27 september


Ja idag är det precis 1år och 3 månader sen min lilla skrot unge föddes :) Gud vad tiden går alltså.
Snart kommer hon hem med första killen, men först kommer nog första fyllan :) haha
Om två dagar är det precis 1år sen hon döptes min lilla go unge :)

Ja och på tal om födelsedag och fyllt år så har ju en till fyllt år men jag har glömt att skriva det eller inte haft tid riktigt att sitta och blogga.
Linnea bästa kompis och världens sötaste och vackraste pojke vid namn Liam fyllde 1år den 22 sep :) Ett stort grattis till lill pojken som är stor nu. Och börjar på dagis i samma veva har han med :)


Oj oj vad stora våra barn har blivit. huvva vill ju att dom ska vara små och bara ligga och gosa i våra famnar och äta hela tiden :)

ne nu ska jag väl göra lite nytta kanske.... Blir ju taco och bingolotto kväll här hos oss med några vänner ikväll, ska bli roligt och se om man vinner nå :)



 Hehe, linnea vet hur man ska ta karlarna :) Linnea och Liam :)

Kommentarer
Postat av: linda

skickar mejl på familjeliv med lösenordet så kan du skicka ditt=)

2008-10-01 @ 19:49:53
URL: http://lindai.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0