Tårar.. :(



Jaaa tårarna bara sprutar ur mina ögon!
Urs vad jag känner mej lessen, har läst på aftonbladet om den hära lilla killen Victor som har cancer och ville dö hemma eller hans föräldrar ville att han skulle få somna in hemma bland sina leksaker och bland sina halvsyskon, men enligt nån lag så fick han inte det, utan han skulle vara på sjukhuset.

Men hans förädrar ville så gärna ha hem han men det hann dom inte med, utan han dog tydligen idag :( så hemskt, jag grät när jag läste att han dog idag, visst dom visste ju att det bara gällde nån dag eller timmar men ändå. Han dog ialla fall med sina föräldrar och sina halvsyskon runt sig ialla fall..  Skönt det så han slipper dö själv. huvva.

Så hemskt att förlora sitt barn. känner sorg med familjen.



Kommentarer
Postat av: lollo

usch fy så hemskt!

2009-04-15 @ 18:24:40
URL: http://louisemodin.blogg.se.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0