Ett tag sen nu!



Jaaa som sagt det var ett tag sen nu när jag skrev nå!
Men har varit mycket skola nu och lute sjukdomar, linnea har varit förkyld och allt och vi med!
Och igår söndag så fick jag magsjuka men vi tror att det var matförgiftning för jag vart dålig efter jag och david åt lite gott på lördag kväll, men hade bara lite ont i magen och sen på söndag morgon hade ja så ont och sen spydde jag resten av dagen! inge roligt, jag som hade tänkt att vi skulle ut och åka lite bobb och sånt men det vart att vara inne! :(

Men alla hjärtans dag var en underbar dag! Vi for hela familjen plus linneas farmor och farfar till Leos lekland och busade där och sen åt lunch där. men sen for Linneas farmor och farfar hem och vi stannade kvar för vi träffade linneas kompis emilia där dom hon går på dagis med.
Så lekte med dom och jag surra med emilias mamma Anna. Väldigt trevligt var det :)

Sen for vi hem och sov och sov väldigt länge så vi åt en liten lätt middag vid halv 6 tiden och sen for vi och handla lite gott till kvällen. Det var efter allt gott som jag böjade må lite dåligt men inte mycket med än det!. På morgonen började allt på söndagen..


ja det var en underbar alla hjärtans dag :)
Älsklingen fick ett kort av mej och linnea och kärleks checkar :)
Av han fick jag min mobil påfylld  :) hehe




      Emilia (linneas kompis från dagis) och linnea på leos lekland :)



   Linnea i bollhavet, hon älskar att vara där  :)



Ne nu ska jag göra lite nytta! har ju legat hela dagen typ så....


Har ju som sagt väldigt mycket folk som kollar in min blogg, men ingen som kommenterar nå!
Kom igen nu! visa vilka ni är :)


Kommentarer
Postat av: Moster

Ja, nu blir du förvånad att jag skriver! För en gångs skull tänkte jag överraska dig. Lika kul att se Linnea på kort (det är ju därför jag kollar vet du ju) det är ju perfekt för då är man ju uppdaterad när vi träffs. Kram från oss i snöiga Sillis

2009-02-16 @ 18:12:18
Postat av: malin

gud så söt hon är!! känns som det var länge sen jag såg henne jue, känns som vi bara r sjuka här hemma, blääää.!! vi måst styra upp nå kul nån dag då vi ALLA är friska o krya. haru nå kuligt förslag på vad vi kan tänkas hitta på????????

saknar ju er, puss o kram

2009-02-16 @ 18:26:47
URL: http://zazzy84.blogg.se/
Postat av: mommo / mo

det är bra att ni har blivit kry hoppas de håller i sig hon är så söt o go linnea många kramar fr mormor/ mo

2009-02-16 @ 18:40:22
Postat av: Wifie

Huvva din stackare. :(



Jo allt är bara fint!

2009-02-16 @ 19:52:09
URL: http://thewife.blogg.se/
Postat av: madde

Ja vi läser ju din blogg:) krya på er!

2009-02-16 @ 20:00:23
URL: http://tildesmamma.webblogg.se/
Postat av: Erika

Jaaag läser!!:)

2009-02-16 @ 23:23:47
URL: http://helvetia.blogg.se/
Postat av: Erika

Jo det är fint med oss, lagomt uttråkade när det är så kallt.. blir inte så mycket utetid:)

Hur är det med er då? Hur gåre med nya lägenheten? När vare ni skulle flytta?:)

2009-02-17 @ 22:01:39
URL: http://helvetia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0