Kväll+ dagis imorrn


Ja nu är det kväll, har just tagit en skönt bad.
Dagen har bestått av en massa bus och mys, sen var vi tvungen att handla lite hem, mjölk och blöjer och sånt. Ni vet :)
Sen vart det middag och sen ännu mer bus inför kvällen, lill gumman är i sån härlig ålder nu eller period,, busar och har sig hela tiden, hon fjantar sig som bara den men vi tycker det är roligt och även hon :)

Så roligt, sen vart det lite dusch inför kvällen och sen pyjamas och välling, och så sprang hon till sängen med sin snuttefilt och gosedjur :)

Och på tal om lill gumman , så är det dagis dags imorrn :)
Det ska bli roligt för henne och komma till dagis, leka med en massa andra barn och det.
Men det kommer vara trist för mej, jag blir helt ensam här hemma :)   Men ska ringa en massa samtal så jag får tag i mitt liv, vad jag ska göra med mitt liv.

Som sagt så ska ja ju plugga hade jag tänkt, men måste läsa upp lite betyg eller ett betyg sen ska jag läsa lite andra kurser, sen ska jag söka till förskollelärare :) Nånting jag verkligen vill, sen vill jag ha hus :) hehe



Ne slut svamlat nu om vad jag vill ha :)

och ni som är nyfiken om jag har möblerat om dotterns rum så har jag inte det. haha fan vad sämst jag är alltså.
Ne men det har varit en massa annat idag, har busat med henne och gjort en massa andra saker här hemma.

Men till veckan ska jag göra det. jag lovar, ska bara få det att se bra ut. hehe


                               Goskit ungen :)

Ne nu ska jag gå och lägga mig
Så man inte är allt för trött imorrn när man ska upp med  gumman till dagis :)

sov gott alla..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0